vrijdag 6 juni 2014

OOTD


Afgelopen week ging ik met emma ergens foto's maken, het was heel erg gezellig! Ik had m'n lievelings shirtje van Urban Outfitters aan(bovenste foto). Daarbij had ik een spijkerjasje aan, die ik van iemand heb gekregen, maar niet echt van een bekend merk is ofzo. En daarbij had ik een zwarte broek van topshop aan en m'n rode allstars! Niet een hele bijzondere outfit, maar ik heb het wel vaak aan. (: Ik had alleen maar onscherpe foto's van m'n hele outfit dus ehh daarom heb ik er maar een onscherpe foto in gedaan. Ik heb ook niet echt foto's waar m'n hoofd op staat, niet echt met een rede, gewoon toeval. Ennn het is al bijna vakantie! Ik heb na deze week nog maar 4 officiele schoolweken waar we nog schooldingen moeten doen. Dus dat betekent al bijna vakantie dus dat betekent al bijna griekenland(jaja ik ga naar griekenland deze zomervakantie, heb er zo veel zin in!). Iedereen nog succes met de laatste weekjes school! xxxxxx

8 comments:

  1. Dat spijkerjasje staat echt leuk bij je shirt! Mooie foto's ook trouwens!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur van je spijkerjasje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's zijn het geworden <3 Mooie outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wil een nieuw artikel!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, leuke outfit en super mooie foto's! ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen