zondag 18 mei 2014

sunny sunday



Eigenlijk moest ik vandaag heel veel huiswerk maken, maar het is zooo lekker weer! Dus hadden mies en ik (mijn zus) bedacht dat we in de tuin gingen zonnen én huiswerk maken. Zij heeft namelijk examen en moet dus heel veel doen. Na een tijdje begon ik me te vervelen en ging ik foto's maken. Alles is veel mooier met de zon! En ja, mijn vorige artikel was twee weken geleden, oepss. Ik vergeet het steeds door school. Mijn voornemen is weer om deze week meer artikelen te plaatsen, maar aangezien ik 6 toetsen heb zal dat hem niet worden. Wie gaat er trouwens allemaal naar het blog society event? Ik heb al wel een mailtje gehad maar ik denk dat ik nu te laat ben met opgeven. Misschien ga ik het nog proberen als er heel veel mensen gaan. (: xxxxxx

13 comments:

  1. Wat een fijne zomerplaatjes! Veel succes met je toetsen aankomende week. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik zit nu ook in de tuin te leren, het zonnetje maakt het net iets minder erg, haha. Ik kreeg ook een mailtje over het Blog Society event, maar op die dag kan ik helaas niet! Echt heel jammer, want ik had graag gewild. Volgende keer beter! Veel succes met alle toetsen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh jammer! Anders had ik je daar misschien gezien! een andere keer ergens misschien :) xxx

      Verwijderen
  3. het is ook zulk lekker weer! En wat een supermooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie foto van de lucht! Succes met je toetsen nog! (Misschien heb je er vandaag eentje? Uh, uh?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij hebben we dezelfde camera! Leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's, jaloers op je camera ;( Liefs Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen