woensdag 7 mei 2014

Londen!



Ik was afgelopen vakantie in Londen! Het was zo ontzettend leuk en ik wil heeel graag weer terug gaan over een paar jaar. Ik had drie dagen dat ik dingen kon doen, zonder reizen enzo. Ik heb om eerlijk te zijn vooral veel foto's gemaakt van m'n eten, dus daar komt nog een apart artikel voor. (:



Mijn beste vriendin Emma ging ook naar Londen, dus hadden we op een bepaalde tijd in een restaurant afgesproken. Dat was zo leuk! Het is zo gek om iemand van thuis opeens in Londen te zien. Het was wel echt super gezellig!



We zijn ook nog in de Londen Eye geweest en dat was zo mooi! Het was ook heel gezellig met iedereen die in onze capsule(??) zat. Aan het begin scheen de zon, maar daarna was het weer wel een beetje grijs, dat was wel jammer voor de foto's, maar was alsnog heel leuk!





Ik ben ook samen met mijn moeder voor de eerste keer in m'n leven naar een musical geweest.  We gingen naar We will rock you en het was heel leuk!


Beetje onscherp, maar het gaat om het idee. Dat we door Londen liepen en we opeens een rode bus met een Divergent reclame erop zagen !! We wilde bijna ook nog een keer in Londen naar Divergent gaan. ^^^

(Als je in Londen bent moet je dit kopen, zooo lekker!)

In Nederland hebben ze shampoo voor bruin en blond haar, maar niet voor rood haar! Enn in Londen wel! Er was zelfs een droogshampoo voor rood haar. (:

 (Sorry meisje die op de foto staat, dit is mijn bewijs dat ik op Platform 9 3/4 ben geweest!)




Naja dit zijn mijn foto's dus heel kort samengevat. Ik vind Londen echt een super leuke stad, wel beetje duur, maar alsnog heel leuk! Zijn jullie al is in Londen geweest?

xxxxxxx

14 comments:

  1. Wow heel mooie foto's! Die foto met dat meisje op platform 9 3/4 is wel hilarisch haha! Ik vind Londen echt een prachtstad, door jouw foto's te zien krijg ik weer heimwee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen is echt ge-wel-dig! Ik was er ongeveer 2,5 week geleden ook! De stad heeft echt mijn hartje gestolen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's! london is mijn favoriete stad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. London wil ik ook nog naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt echt prachtige foto's! Ik ben benieuwd naar je foodblog. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk dat je in londen bent geweest, en de foto's zijn echt geweldig. Het lijkt net of ze zo van tumblr af komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. suuuuuuuperleuk lottie! hahahahhaha dat meisje op de 9 3/4 foto staat
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige foto's! Ik zie heel vaak reisfoto's op blogs langskomen, maar deze vind ik echt de allermooiste tot nu toe. Ik maak ook altijd veel te veel foto's van mijn eten, best apart eigenlijk, haha. Die rode bus met Divergent erop is ook zo grappig, jammer genoeg staan Four er niet op, haha! Ik ben nog nooit in Londen of ergens anders in Engeland geweest, en daar moet echt een keer verandering in komen, zeker nadat ik jouw foto's heb gezien. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof dat je in Londen bent geweest! Ik ben er een keer 1 dagje geweest en ik was gelijk helemaal verliefd! Ik vind je blog trouwens echt super en toffe naam hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwijs leuke foto's! Londen is zooooo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke foto's! Ik vind Londen zo'n fijne stad, was er zelf in 2011. Verliefd ben ik, ik wil er zeker nog eens heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's! Ik ben nog nooit in Londen geweest, maar ik zou er zo graag een keer heen willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's! Londen is inderdaad echt een supermooie stad! Ik zou er nog wel eens met kerst heenwillen:)

    www.ellenellelavieestbelle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen