donderdag 10 april 2014

OPI RapiDry Top Coat VS. OPI Top Coat




Vandaag een soort review voor jullie. Ik heb al een keer een review geschreven over de RapiDry Top Coat van OPI, maar vandaag ga ik hem vergelijken met de 'normale' top coat van OPI. Ik ben benieuwd of de gewone top coat echt veel langzamer droogt dan de RapiDry én natuurlijk of er nog andere verschillen zijn.

 ZONDER TOP COAT
 LINKS OPI TOP COAT  -  RECHTS OPI RAPIDRY TOP COAT

 Op de bovenste foto heb ik alleen rode nagellak op en op die eronder heb ik op mn rechter twee nagels de Rapi Dry op en op de linker twee de gewone top coat. Ik zie sowieso dat de rechter twee(dus de Rapi Dry) veel meer glanzen, wat ik persoonlijk wel veel mooier vind! Hij droogde ook wel veel eerder, dus daar zie ik duidelijk verschil in. RapiDry heeft alleen wel één nadeel, hij chipt veel sneller dan de gewone top coat. Hij houd het wel twee á drie dagen vol, maar dat doet eigenlijk bijna al m'n nagellak. Maar de gewone top coat houd het wel langer vol, vier á vijf dagen. 


Als je liever een top coat wilt die lang blijft zitten en een niet hele duren top coat wilt zou ik voor de gewone top coat gaan van OPI (€ 14,25). Als je niet in het bijzonder wilt dat je nagellak lang blijft zitten maar dat hij vooral snel droogt en erg glimt, dan zou ik voor de RapiDry top coat van OPI gaan(€ 18,95). Persoonlijk vind ik de RapiDry top coat het fijnst! Trouwens, dat met die hartjes is geïnspireerd op een artikel van een tijdje geleden van Sophie, ik vind haar blog echt heel erg leuk! 

xxxxxxx

8 comments:

  1. Lijkt me echt ideaal. Ik heb nooit geduld wanneer mijn nagels drogen, en 9 van de 10 keer verpest ik het en kan ik opnieuw beginnen met lakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die onderste foto is echt heel erg leuk bewerkt! orgineel en echt heel creatief! Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie! Die onderste foto is zo leuk, hoe origineel! Ik wil ook nog een keer een lakje van OPI kopen, maar dan wel een hele mooie (of één van deze twee!), want ze zijn we prijzig. Mooie foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, lees het nu pas! Thanks! Je hebt het leuk gedaan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. hahah, ik laat het je wel een keer op school zien josse

      Verwijderen