woensdag 16 april 2014

Gezond eten, Divergent & Spotify


Hoi allemaal! Vandaag een soort update over hoe het met m'n gezond eten gaat. Een tijdje geleden maakte ik daar een artikel over. Het gaat eigenlijk best goed! Een tijdje terug had ik vaak terugvallen(zo noemen m'n vriendinnen ze) en kocht ik iets te veel ontbijtjes of 4-uurjtes bij de Hema. Nu gaat dat gelukkig beter! (: En afgelopen vrijdag ben ik met Meike naar Divergent geweest, het was ge wel dig! Ik ben al heel erg lang fan van de serie, dus ik vond het zooo leuk om dan eindelijk de film te zien. Het derde boek van de serie is ook laatst uitgekomenen die is ook heel goed! Wel heel anders dan de rest van de serie vind ik. Ik moet nu nog maar 100 bladzijden en dan heb ik het uit. Een vriendin van mij zei dat het einde heel erg was, dus lees ik het nu heel snel uit hahah! En als laatste, ik gebruik de afgelopen tijd Spotify steeds meer. De lijsten die Spotify zelf al heeft gemaakt zijn echt heel erg leuk! Voor hardlopen of de sportschool gebruik ik meestal de lijst die hier onder staat, dat maakt het sporten veel leuker vind ik (: Hebben jullie Divergent al gezien?

xxxxxxx

9 comments:

  1. Ik ben maandag Divergent gaan kijken in de bioscoop samen met mijn beste vriendin, echt een geweldige film!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, Divergent is zó leuk! Ik heb alleen het eerste boek gelezen en toen gelijk de film gezien, super leuk. Supergoed dat je zo gezond bezig bent, dat zou ik nooit langer dan 3 dagen uithouden denk ik. En Spotify is handig hè? Ik start het altijd meteen op als ik m'n laptop aan doe, het is gewoon automatisme geworden, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste foto ziet er echt zeer lekker uit! Ik moet zeggen, ik vind spotify geweldig! Wat een uitvinding hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmmm ziet er lekker uit! Jouw haar heeft trouwens echt een prachtige kleur (komt een beetje random maar ik zag je foto in je sidebar en moest het even kwijt hihi)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben laatste tijd ook weer helemaal INTO het gezond eten, en je moet maar denken die terugvallen mogen er zijn, je bent er mee bezig en dat is al top!:) Ik heb divergent ook gezien, hij was super!
    liefs
    marije (nieuwe volgster!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waah, iedereen heeft het over Divergent en ik heb 'm 'nog steeds niet' gezien! Alzie op Netflix staat, ga ik 'm kijken! For sure! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ziet het er goed uit! ik volg je nu op bloglovin! je hebt een prachtige blog! x

    BeantwoordenVerwijderen