zondag 30 maart 2014

Mijn blog bestaat 1 jaar!



Hoi! Vandaag is mijn blog precies 1 jaar. Wow, dit jaar is zó snel voorbij gegaan. Het voelt alsof ik m'n blog nog maar net heb en nog steeds alles een beetje aan het uitproberen ben. Ik vind bloggen zo leuk! Toen ik net met mijn blog begon had ik elke dag een artikel klaar staan. Nu twee of drie artikelen in de week. De artikelen(vind ik) veel leuker als ik ze echt maak omdat ik het leuk vind en niet omdat ik een artikel af wil hebben. Dus daarom is dit ook mijn goede voornemen voor het tweede levensjaar van mijn blog; alleen bloggen als ik een goed idee heb of als ik er heel veel zin in heb(& als ik tijd heb). Mijn blog is niet super groot, als het goed is heb ik rond de 130 volgers op Bloglovin, maar alsnog heb ik wel leuke dingen mogen meemaken afgelopen jaar! Zoals het fashion event waar ik naartoe mocht gaan in januari en ik heb zelfs al wat producten opgestuurd gekregen! Voor de verjaardag van mijn blog heb ik gisteravond cakejes gemaakt en die ga ik vandaag met wat vriendinnen opeten. (: Oja, het lijkt me ook heel erg leuk om met wat bloggers te meeten! En nog 1 laatste ding, ik zit erover te denken om mijn lay out weer te veranderen, want hoe die nu is vind ik hem niet meer zo leuk, wat denken jullie zou ik het wel of niet veranderen?

xxxxxx

15 comments:

  1. Wat leuk, gefeliciteerd! Het lijkt me ook geweldig om andere bloggers te ontmoeten...

    Liefs
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday to your blogje! :) Hahah, sinds ik je blog volg ben ik al een soort fan! Je gaat vast en zeker nog een hele leuke tijd tegemoet, en waarschijnlijk ga je uitgroeien naar een blog met het dubbele aantal volgers. Have a nice day! :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh super lief & leuk om te horen! Ik ben ook echt fan van jou blog! (: xxxx

      Verwijderen
  3. Ah, wat leuk, gefeliciteerd! Gaaf dat je al zulke leuke dingen hebt meegemaakt, dat maakt alles net wat specialer! Wat leuk dat je cakejes hebt gemaakt, eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd! En inderdaad bloggers meeten lijkt me heel leuk. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteeerd! Ik neem af en toe een kijkje op je blog, en dan is het best snel als er al een jaar(tje?) voorbij is gegaan joh! Ah, de tijd gaat zo snel. Huiilen. In ieder geval, eet smakelijk vanmiddag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeerd!! Ik vind het altojd super leuk om je blog te lezen en ben echt UBER jaloers dat je het allemaal vol houd. Je lay out is trouwens ook iets om op jaloers te worden, ik zou er niets aan veranderen. ;) De cakjes waren trouwens erg lekker lot!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mijlplaal! Van hate gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Gefeliciteerd! Ga zo door, je hebt een leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lot!!! sorry dat ik het helemaal ben vergeten! heel erg gefeliciteerd nog ;)
    x em

    BeantwoordenVerwijderen